Saturday, April 11, 2009

Αναστροφή πολιτικού κλίματος

Νίκος Αναγνωστάτος
 11.4.2009                                                            
ΜΗΝΥΜΑ  ΦΑΞ
Ε Μ Π Ι Σ Τ ΕΥ Τ Ι Κ Ο

Προς: Γραφείο Πρωθυπουργού κ.Κ.Καραμανλή – Φαξ: 210 3238129
Υπόψη: Γιάννη Αγγέλου

Κοιν/ση: Γ. Γραμματέ Κ.Ε. Νέας Δημοκρατίας, κ.Ε. Ζαγορίτη – Φαξ: 210 7418119

Από: Νίκο Αναγνωστάτο

Ημ/νία: 11 Απριλίου 2009

Αφορά: Αναστροφή πολιτικού κλίματος

Η αγωνία μου και το ενδιαφέρον μου για τις πολιτικές εξελίξεις συνεχίζεται.
Οι θέσεις μου και οι απόψεις μου για τον Καραμανλή, διατυπώνονται για μια ακόμη φορά, στο δημοσίευμα που επισυνάπτεται.
Είναι τουλάχιστο αστείο, αν όχι τραγικό, να προηγείται το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ.
Αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν κάνουμε καλά ή ότι κάτι περισσότερο πρέπει να γίνει!
Δύο πράγματα , κατά τη γνώμη μου, πρέπει και μπορούν να γίνουν:

Πρώτο, κατάργηση του ασύλου. Κανέναν δεν εξυπηρετεί παρά μόνο καλύπτει ταραξίες κλπ περιθωριακά άτομα, όπως λέχθηκε στη Βουλή. Θα επικροτηθεί από την πλειοψηφία των πολιτών!

Δεύτερο, παρέμβαση στα δελτία των 8. Είναι αυτά που διαμορφώνουν ή επί το ακριβέστερο, διαστρεβλώνουν τη κοινή γνώμη, για τους δικούς τους λόγους!
Η παρέμβαση μπορεί να γίνεται με δύο τρόπους:
α) Με άμεση παρέμβαση του Γ.Γραμματέα του Υπουργείου, πάντοτε καλά ενημερωμένου, που αφορά το θέμα του δελτίου. Και
β) Με νομοθετική ρύθμιση, ότι όταν τα ΜΜΕ, πέραν των ειδήσεων, σχολιάζουν την κυβερνητική πολιτική, θα πρέπι υποχρεωτικά να συμμετέχει κυβερνητικό στέλεχος, επιλογής της Κυβέρνησης.

Με την προσδοκία να γίνει κάτι τέλος πάντων, για την αναστροφή του κλίματος,
Διατελώ,

Με εκτίμηση

No comments:

Post a Comment