Monday, April 17, 2017

Δείπνο αναιδών και ανοήτων αντί Φανερού



«Νόσον μεν ψυχής άνοιαν (βλακεία) συγχωρητέον» Πλάτων
Δείπνο αναιδών και ανοήτων αντί Φανερού
«Ή βαρύ φόρημ’ άνθρωπος ευτυχών άφρων" Αισχύλος
Κηφισιά, 17 Απριλίου 2017
Γράφει ο
Νίκος Αναγνωστάτος

«Μωραίνει δούλον  του ο Θεός όν ήθελε απωλαίσαι». Σε αυτήν την κατηγορία υπάγονται οι ισχυριζόμενοι «άθεοι», οι οποίοι όλως αναιδημόνως και απολύτως ανοήτως, κοινοποιούν μία οργανωμένη «κρεατοφαγία» την Μεγάλη Παρασκευ﷽﷽Παρασκευή. Πως αλλιώς θα μπορούσε κανείς να τους χαρακτηρίσει παρά μωρούς, όταν τόσο προκλητικά και αναίτια προσβάλουν τα θεία και περιγελούν την Μεγάλη Παρασκευή, όταν δεν γνωρίζουν την έννοια και την κοινωνική ανάγκη του θείου, ποσώ δε μάλλον την χρησιμότητα της νηστείας για την υγεία. «Τιποτε πιο τολμηρό απ’ τη βλακεία δεν είναι» είπε ο Μένανδρος.  Ο Μπλαζάκ είπε ότι «Άνθρωπος χωρίς θρησκεία είναι όπως ο ίππος χωρίς χαλινόν».  Οι ασημαντότατοι αυτοί, πάντων των ασημάντων μέσα στο αχανές σύμπαν, οι μη γνωρίζοντες πως και γιατί βρέθηκαν στο κόσμο μπαν, ﷽﷽﷽﷽ντούτο   και πού πάνε,  ολισθαίνουν στο χάος της άγνοιας και του ανεξήγητου.
          Τι αλήθεια θέλουν να παραστήσουν, οι άφρονες αυτοί, ή να πετύχουν με τον χλευασμό της θρησκείας; Μήπως ότι είναι εξυπνότεροι από τους άλλους; Ότι γνωρίζουν την απόλυτη αλήθεια; Ή ότι απλά ανοητεύουν, αν δεν εγκληματούν σε όλους όσους ελπίζουν στη ζωή τους στην βοήθεια του Θεού; Είναι ενδεχομένως σημείο ηθικής κατάρρευσης της κοινωνίας, μέσα στην καλοπέρασή τους, επιβεβαιώνοντας  έτσι τον Αισχύλο ότι «ή βαρύ φόρημ’ άνθρωπος ευτυχών άφρων», δηλαδή «Βαρύ φορτίο αλήθεια ο μωρός σαν ευτυχεί». Θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η θρησκεία είναι μια διαχρονική ανάγκη του ανθρώπου. «Αν δεν υπήρχε Θεός, θα βρισκόμαστε στην ανάγκη να βρούμε έναν», είπε ο Βολταίρος. Ο δε Πλούταρχος είπε χαρακτηριστικά ότι, «η θρησκεία είναι το μέσον που συγκρατεί κάθε κοινωνία και θεμέλιο που την στηρίζει»!  
          Ασφαλώς ο καθένας είναι ελεύθερος ή να μη πιστεύει, έχει όμως δικαίωμα να το διαλαλεί; Έχει το δικαίωμα να κλονίζει την πίστη άλλων συνανθρώπων του; Ασφαλώς όχι! Διότι το ίδιο δικαίωμα έχουν και οι θρησκευόμενοι να πιστεύουν στον Θεό, και να παίρνουν μέρος στις θρησκευτικές τελετές, και η αήθης αυτή παρέμβαση των «άθεων», είναι κακοήθεια και βλασφημία!  Αν λοιπόν είναι τεράστιο λάθος να διακηρύσσει την «αθεΐα» του, τότε η ανόητη πρόκλησή τους, είναι κοινωνικό έγκλημα, το οποίο διώκεται και ποινικά, για προσβολή των θείων και την θρησκευτικότητα των πολιτών.
          Όλοι οι μεγάλοι επιστήμονες που διατρέχουν το αχανές σύμπαν, προσπαθώντας να εξηγήσουν τα ουράνια φυσικά φαινόμενα, δεν μας είπαν ότι εντόπισαν κάποιο θρόνο του Θεού, αλλά και κανείς από αυτούς δεν δήλωσε ποτέ ότι είναι άθεοι! Ποιος ο λόγος; Πολύ απλά διότι διαισθανόμενοι την ασημαντότητά τους μέσα στο  αχανές σύμπαν, διείδαν ότι δεν έχουν ούτε τη δύναμη ούτε τη γνώση, άρα ούτε και το δικαίωμα να ασχοληθούν με την ύπαρξη ή μη του Θεού, αναμιμνησκόμενοι την απλή ρήση του Μπρυγέρ ότι, «αυτή η αδυναμία τού να αποδείξω ότι δεν υπάρχει Θεός, μου αποκαλύπτει την ύπαρξη του», μέχρι τη ρήση του Θαλή του Μιλήσιου ότι, «τι το θείον; Το μήτε αρχή μήτε τέλος έχον». Έρχονται τώρα αυτοί οι ασημαντότατοι των ασημάντων, να χαρακτηρίσουν, με υπερχειλισμένη αλαζονεία και αβελτηρία, ως «ψευδώνυμη»,  την Μεγάλη Παρασκευή, 
          Θα πρέπει κανείς να τους λυπάται αυτούς του ανθρώπους, οι οποίοι δεν ένιωσαν ποτέ την κατάνυξη της Μεγάλης Εβδομάδας, να αισθανθούν την κριτική της αυτοσυνείδησης, να μπορέσουν να κατέβουν στο βάθος της συνείδησής τους και να αντικρίσουν έναν άλλο κόσμο, ένα κόσμο αγάπης, συγχώρεσης και ανοχής, όπως ακριβώς τον δίδαξε ο Ιησούς. Ποιος μπορεί να έχει αντίρρηση στη διδαχή αυτή; Η διδαχή αυτή του Ιησού, η οποία συνήγειρε το λαό του Ισραήλ, θορύβησε τους Γραμματείς και Φαρισαίους, τους οποίους κατέκρινε και κατήγγειλε ο Ιησούς, οι οποίοι λυμαίνονταν και κυριαρχούσαν επί του λαού του Ισραήλ, πέτυχαν ποιος ξέρει με ποια μέσα και ποιους τρόπους, να ανατρέψουν το «ωσαννά» όλου του λαού, όταν επί πόλου όνου εισήλθε θριαμβευτικά στην Ιερουσαλήμ, σε τρεις μέρες, στο «σταύρωσον αυτόν».
          Αν θα ήταν δυνατό να ερωτηθεί σήμερα ο Ιησούς Χριστός, να σχολιάσει την άνευ προηγουμένου και τελείως αναίτια, συμπεριφορά αυτών των άσκεφτων, που ισχυρίζονται ότι είναι «άθεοι», επειδή ακόμη δεν τους έτυχε η στιγμή να κοιτάξουν ψηλά και να αναφωνήσουν «βοήθα Παναγιά μου», ώστε να συνειδητοποιήσουν την ασημαντότητά τους μέσα στο αχανές σύμπαν, είναι βέβαιο ότι θα μας έλεγε «άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσιν»!
          Νίκος Αναγνωστάτος                                                                                             e-mail: nanagnostatos@gmail.com
Thiakos.blogspot.com

Voicenews.gr 


Δείπνο αναιδών και ανοήτων αντί Φανερού


“Ή βαρύ φόρημ’ άνθρωπος ευτυχών άφρων” Αισχύλος

Γράφει ο
Νίκος Αναγνωστάτος

«Μωραίνει δούλον  του ο Θεός όν ήθελε απωλαίσαι». Σε αυτήν την κατηγορία υπάγονται οι ισχυριζόμενοι «άθεοι», οι οποίοι όλως αναιδημόνως και απολύτως ανοήτως, κοινοποιούν μία οργανωμένη «κρεατοφαγία» την Μεγάλη Παρασκευή. Πως αλλιώς θα μπορούσε κανείς να τους χαρακτηρίσει παρά μωρούς, όταν τόσο προκλητικά και αναίτια προσβάλουν τα θεία και περιγελούν την Μεγάλη Παρασκευή, όταν δεν γνωρίζουν την έννοια και την κοινωνική ανάγκη του θείου, ποσώ δε μάλλον την χρησιμότητα της νηστείας για την υγεία. «Τιποτε πιο τολμηρό απ’ τη βλακεία δεν είναι» είπε ο Μένανδρος.  Ο Μπλαζάκ είπε ότι «Άνθρωπος χωρίς θρησκεία είναι όπως ο ίππος χωρίς χαλινόν».  Οι ασημαντότατοι αυτοί, πάντων των ασημάντων μέσα στο αχανές σύμπαν, οι μη γνωρίζοντες πως και γιατί βρέθηκαν στο κόσμο τούτο   και πού πάνε,  ολισθαίνουν στο χάος της άγνοιας και του ανεξήγητου. 

Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».
ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥ

ΔΕΙΠΝΟ ΑΝΑΙΔΩΝ! “Ή βαρύ φόρημ’ άνθρωπος ευτυχών άφρων”...



Δείπνο αναιδών και ανοήτων αντί Φανερού

“Ή βαρύ φόρημ’ άνθρωπος ευτυχών άφρων” Αισχύλος

Γράφει ο
Νίκος Αναγνωστάτος

«Μωραίνει δούλον  του ο Θεός όν ήθελε απωλαίσαι». Σε αυτήν την κατηγορία υπάγονται οι ισχυριζόμενοι «άθεοι», οι οποίοι όλως αναιδημόνως και απολύτως ανοήτως, κοινοποιούν μία
ΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ. 

Λόγια-Σταράτα 

Γράφει ο Νίκος Αναγνωστάτος

«Μωραίνει δούλον του ο Θεός όν ήθελε απωλαίσαι». Σε αυτήν την κατηγορία υπάγονται οι ισχυριζόμενοι «άθεοι», οι οποίοι όλως αναιδημόνως και απολύτως ανοήτως, κοινοποιούν μία οργανωμένη «κρεατοφαγία» την Μεγάλη Παρασκευή. Πως αλλιώς θα μπορούσε κανείς να τους χαρακτηρίσει παρά μωρούς, όταν τόσο προκλητικά και αναίτια προσβάλουν τα θεία και περιγελούν την Μεγάλη Παρασκευή, όταν δεν γνωρίζουν την έννοια και την κοινωνική ανάγκη του θείου, ποσώ δε μάλλον την χρησιμότητα της νηστείας για την υγεία. «Τιποτε πιο τολμηρό απ’ τη βλακεία δεν είναι» είπε ο Μέν



Δείπνο αναιδών και ανοήτων αντί Φανερού


Γράφει ο Νίκος Αναγνωστάτος.
«Μωραίνει δούλον  του ο Θεός όν ήθελε απωλαίσαι». Σε αυτήν την κατηγορία υπάγονται οι ισχυριζόμενοι «άθεοι», οι οποίοι όλως αναιδημόνως και απολύτως ανοήτως, κοινοποιούν μία οργανωμένη «κρεατοφαγία» την Μεγάλη Παρασκευή. Πως αλλιώς θα μπορούσε κανείς να τους χαρακτηρίσει παρά μωρούς, όταν τόσο προκλητικά και αναίτια προσβάλουν τα θεία και περιγελούν την Μεγάλη Παρασκευή, όταν δεν γνωρίζουν την έννοια και την κοινωνική ανάγκη του θείου, ποσώ δε μάλλον την χρησιμότητα της νηστείας για την υγεία. «Τιποτε πιο τολμηρό απ’ τη βλακεία δεν είναι» είπε ο Μένανδρος.  Ο Μπλαζάκ είπε ότι «Άνθρωπος χωρίς θρησκεία είναι όπως ο ίππος χωρίς χαλινόν».  Οι ασημαντότατοι αυτοί, πάντων των ασημάντων μέσα στο αχανές σύμπαν, οι μη γνωρίζοντες πως και γιατί βρέθηκαν στο κόσμο τούτο  και πού πάνε,  ολισθαίνουν στο χάος της άγνοιας και του ανεξήγητου.
Τι αλήθεια θέλουν να παραστήσουν, οι άφρονες αυτοί, ή να πετύχουν με τον χλευασμό


Aρχική σελίδα | Αρθρογραφία
Share1
 
είπνο αναιδών και ανοήτων αντί Φανερού
Γράφει ο
Νίκος Αναγνωστάτος
«Μωραίνει δούλον  του ο Θεός όν ήθελε απωλαίσαι». Σε αυτήν την κατηγορία υπάγονται οι ισχυριζόμενοι «άθεοι», οι οποίοι όλως αναιδημόνως και απολύτως ανοήτως, κοινοποιούν μία οργανωμένη «κρεατοφαγία» την Μεγάλη Παρασκευή. Πως αλλιώς θα μπορούσε κανείς να τους χαρακτηρίσει παρά μωρούς, όταν τόσο προκλητικά και αναίτια προσβάλουν τα θεία και περιγελούν την Μεγάλη Παρασκευή, όταν δεν γνωρίζουν την έννοια και την κοινωνική ανάγκη του θείου, ποσώ δε μάλλον την χρησιμότητα της νηστείας για την υγεία. «Τιποτε πιο τολμηρό απ’ τη βλακεία δεν είναι» είπε ο Μένανδρος. Ο Μπαλζάκ είπε ότι «Άνθρωπος χωρίς θρησκεία είναι όπως ο ίππος χωρίς χαλινόν».  Οι ασημαντότατοι αυτοί, πάντων των ασημάντων μέσα στο αχανές σύμπαν, οι μη γνωρίζοντες πως και γιατί βρέθηκαν στο κόσμο τούτο και πού πάνε, ολισθαίνουν στο χάος της άγνοιας και του ανεξήγητου.
Τι αλήθεια θέλουν να παραστήσουν, οι άφρονες αυτοί, ή να πετύχουν με τον χλευασμό της θρησκείας; Μήπως ότι είναι εξυπνότεροι από τους άλλους; Ότι γνωρίζουν την απόλυτη αλήθεια; Ή ότι απλά ανοητεύουν, αν δεν εγκληματούν σε όλους όσους ελπίζουν στη ζωή τους στην βοήθεια του Θεού; Είναι ενδεχομένως σημείο ηθικής κατάρρευσης της κοινωνίας, μέσα στην καλοπέρασή τους, επιβεβαιώνοντας  έτσι τον Αισχύλο ότι «ή βαρύ φόρημ’ άνθρωπος ευτυχών άφρων», 

No comments:

Post a Comment