Monday, January 22, 2024

Γάμος Ομοφύλων, Βόμβα στην Κοινωνία

 

Η ελληνική κοινωνία σείεται συθέμελα, η οικογένεια βομβαρδίζεται

Γάμος Ομοφύλων, Βόμβα στην Κοινωνία

«Ο Από Μηχανής Θεός», ως Ultimo Refugio και η θύελλα εξαφανίζεται

Διόνυσος,   21 Ιανουαρίου 2024

Γράφει ο

Νίκος Αναγνωστάτος

Η συζήτηση για τον γάμο ομοφύλων, πήρε διαστάσεις ανησυχητικές, με κίνδυνο διαταραχής της κοινωνικής συνοχής και της κοινωνικής ειρήνης. Για το λόγο τούτο είμαι υποχρεωμένος να επανέλθω, επιχειρηματολογώντας για να αποφευχθεί μια τέτοια νομοθεσία, η οποία, πέραν των κοινωνικών επιπτώσεων, υπάρχει κίνδυνος ενός πολιτικού διχασμού, με χαμένη την Κυβέρνηση.  

Ξεκίνησε όταν η κυβέρνηση για την διασφάλιση, δήθεν κατ΄ εμέ, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, καλόπιστα θέλω να πιστεύω και κατέληξε σε μια αναπάντεχη, αλλά εμφανώς υποβόσκουσα κοινωνική αναταραχή, με απρόβλεπτες κοινωνικές και πολιτικές συνέπειες.

          Την στιγμή αυτή, ασχολούνται με το ευαίσθητο αυτό θέμα, εν πρώτοις η Ιερά Σύνοδος, ως η κατεξοχήν αρμόδια, ως πλήττοντας τους ιερούς κανόνες της Χριστιανικής Ορθόδοξης Θρησκείας, η οποία έχει βαθιές τις ρίζες της στην ελληνική κοινωνία, αλλά και σημαντικές προσωπικότητες, όπως καθηγητές πανεπιστημίου, συνταγματολόγους και όχι μόνο, εκφράζοντας έντονα την αντίθεσή τους, στηρίζοντας την αντίθεσή τους, με θρησκευτικά, συνταγματικά, αλλά και κοινωνικά επιχειρήματα, τα οποία δεν καταρρίπτονται εύκολα και επηρεάζουν καθοριστικά τους πολίτες.

          Η μεγάλη μου απορία, είναι ποιος ο λόγος μιας τέτοιας βιασύνης, για κάτι που και ορθό και δίκαιο αν ήταν, δεν επικρέμαται λόγος βιασύνης, ενώ αντιθέτως, επικρέμαται δαμόκλειος σπάθη πάνω τόσο της κοινωνικής συνοχής, όσο και όλων των πολιτικών που θα ψηφίσουν έναν τέτοιο νόμο. 

          Τα επιχειρήματα της Ιεράς Συνόδου και των επιφανών προσωπικοτήτων, είναι δημοσιευμένα, με όλα τα τεκμήρια αντίθεσής τους, άρα γνωστά στην κυβέρνηση, και ως εκ τούτου παρέλκει να προσθέσω και εγώ περισσότερα. 

          Επειδή όμως, η κυβέρνηση επιμένει να ισχυρίζεται ότι το θέμα είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα οποία αν θίγονται και δεν απολαμβάνονται από όλους, τουτέστιν και από τα ομόφυλα ζευγάρια, υπερβαίνουν κάθε θρησκευτική ή και κοινωνική αντίθεση, θα ήταν δίκαιο και κοινωνικά ορθό, έστω καθ’ υπερβολή.

          Επομένως, είναι τόσο χρήσιμο όσο και αναγκαίο να διευκρινιστεί και να τεκμηριωθεί, αν πράγματι θίγονται ή όχι τα ανθρώπινα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών, αν δεν μπορούν να έρθουν σε γάμου κοινωνία.

          Θα επιχειρήσω  να αποδείξω, ότι η μη δυνατότητά τους να έρθουν σε γάμου κοινωνία, δεν θίγεται κανένα ανθρώπινο δικαίωμά τους, με το ακόλουθο σκεπτικό:       

          Κάθε δικαίωμα, είναι επακόλουθο μιας υποχρέωσης. Ο πολίτης έχει υποχρεώσεις πρώτα, οι οποίες ακολουθούνται από δικαιώματα. Με άλλα λόγια, ο πολίτης δεν έχει μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις, τις οποίες αν δεν ακολουθείς, για οιονδήποτε λόγο, στερείσαι του δικαιώματος που απορρέει από την συγκεκριμένη υποχρέωση.

          Ο σκοπός και η υποχρέωση του γάμου, είναι, εκτός του να αποτελέσει το κύτταρο συνοχής και συνεννόησης της κοινωνίας, κυρίως η αναπαραγωγή, να γεννιούνται παιδία δηλαδή. Την στιγμή λοιπόν που τα ομόφυλα ζευγάρια, αρνούνται, με δική τους επιλογή, να εκτελέσουν την υποχρέωση αναπαραγωγής, να γεννήσουν οι ίδιοι παιδιά, απεμπολούν οι ίδιοι για στον εαυτόν τους το δικαίωμα του γάμου.

          Επομένως, «τα ανθρώπινα δικαιώματα» που επικαλείται, καλόπιστα θεωρώ, η κυβέρνηση, δεν υφίστανται και επομένως έχει υποχρέωση να μην αγνοήσει την αντίδραση της κοινωνίας να μην φέρει ένα τέτοιο νομοσχέδιο στη Βουλή.  

          Αλήθεια, τα δικαιώματα των παιδιών σε ομοφυλόφιλες οικογένειες, τα ρώτησε κανείς αν θέλουν να έχουν δύο γονείς του ίδιου φύλου; Αν στο σχολείο τα πειράζουν μέχρι να τα τραμπουκίζουν, διερωτήθηκε κανείς; Μόνο οι ομοφυλόφιλοι ΄έχουν δικαιώματα; Σαν δεν ντρεπόμαστε!

          Αν παρόλα αυτά, η κυβέρνηση επιμένει να ψηφιστεί ένα τέτοιο νομοσχέδιο, τότε ο λόγος δεν είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά ένα κοινωνικό θέμα, με συνέπεια να είναι λογική η πρόταση του Αρχιεπισκόπου για δημοψήφισμα.

          Τότε, ως ultimo refugio «ο από μηχανής Θεός» που εφεύραν οι αρχαίοι μας πρόγονοι στις Τραγωδίες, ας εφαρμοστεί εδώ, με την συμπλήρωση του νόμου περί «Συμφώνου Συμβίωσης», με μια τροπολογία που να περιέχει όλα όσα η κυβέρνηση νομίζει ότι στερούνται οι «συμβιούντες»,  και η ηρεμία στην κοινωνία επανέρχεται, η δυναμική και επιτυχίες της κυβέρνησης συνεχίζονται ακέραιες, ως να μην έχει συμβεί τίποτε. Είθε:

          Νικόλαος Αναγνωστάτος

          e-mail: nanagnostatos@gmail.com

          Thiakos.blogspot.com

No comments:

Post a Comment